LEVERINGSTID & 30 DAGES RETURRET
LEVERING:
Vi bestræber os på at alle ordrer bestilt på hverdage inden kl. 13.00 sendes samme hverdag. Ordrer bestilt efter kl. 13.00 sendes den efterfølgende hverdag. I forbindelse med udsalg og ferie kan der påregnes længere leveringstid.
FRAGTPRISER
VED ORDRER TIL PAKKESHOP: FRA 0-200 KR. 59,- | FRA 200-499 KR. 39,- | OVER 499 GRATIS.
VED ORDRER TIL HJEMMEADRESSE: FRA 0-200 KR. 69,- | FRA 200-499 KR. 49,- | OVER 499 KR 39,-.
Alle varer sendes som forsikret pakkepost.
Liggetid for pakker i pakkeshop og pakkeboks er ændret til 7 dage, fra tidligere 14 dage. Så husk at hente din pakke hurtigt.
FunnySocks.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos fragtselskabet.
FORSENDELSE TIL UDLANDET
Fragt til udlandet koster mellem 89 kr. og 350 kr. alt efter til hvilket land, der skal sendes. Fragten er gratis ved køb over DKK 1.800,- Leveringstid 2-14 hverdage. Til ikke-EU-lande trækkes den danske moms automatisk fra når du bestiller. Du skal være opmærksom på at der pålægges lokal moms + evt. toldgebyr, når du afhenter pakken i dit ikke-EU-land. Denne udgift foregår mellem dig som kunde og de lokale toldmyndigheder og ikke med FunnySocks.dk.
RETURNERING:
Returnering er enkel når du følger denne vejledning:
1) Brug dokumentet fra plastiklommen uden på pakken som følgebrev,
2) Pak varen ind i den emballage du modtog den i, og
3) Gå til pakkeshoppen.
Vigtigt! Læs detaljerne herunder:
Du har 30 dages fortrydelsesret.
1) Følgebrev/returseddel.
Uden på pakken du modtog, sidder et dokument i en plastiklomme. Dette dokument indeholder alle de oplysninger vi behøver, for at kunne refundere dine varer. Derfor er det enkleste at du vedlægger dette i din returpakke - det kan ikke bruges som porto, men vedlægges inde i pakken. Har du købt flere varer, så afkryds dem du sender retur.
Har du mistet dette dokument, så kan du i stedet vedlægge fakturaen, som du modtog i en mail med emnet “Afsendt” - søg evt. efter den i din mailboks. Du kan også printe og udfylde standardfortrydelsesformularen i bunden af siden.
2) Emballage og returvarens stand.
Genbrug gerne den emballage du modtog varerne i, eller anden forsvarlig emballage, som beskytter varerne - det er nemlig dit ansvar at varerne når hele frem til os. Husk også at folde tøj pænt.
Returvaren skal selvfølgelig være ubrugt med hængemærker på/i original emballage, lige som du heller ikke må klistre pakkelabels direkte på varens emballage (f.eks. skoæsker).
BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:
- · Du reelt har taget varen i brug,
- · Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
- · Du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
- · Du har fjernet etiketter, hængemærker, prismærker, infoskilte m.m.
- · Manglende eller ødelagt emballage
- · Varen f.eks. er fyldt med hundehår, lugter af tobaksrøg, mados eller lign.
3) Returporto.
Du skal selv betale returporto, og du kan sende med hvem du ønsker, bare pakken bliver leveret på vores adresse (ikke i pakkeshop). Du skal sende pakken med sporing (ikke frimærker), for du har nemlig ansvaret for den til den ankommer hos os.
Vi har gjort det nemt, for hvis du ønsker kan du købe en retur pakkelabel hos GLS igennem vores returportal - det koster 39 kr., som vi modregner i tilbagebetalingen:
KØB RETUR PAKKELABEL HER
Har du ikke en printer, viser du den tilsendte QR-kode i pakkeshoppen, så printer de pakkelabelen for dig.
4) Refundering.
Så snart varen er modtaget hos os refunderer vi beløbet til samme betalingsmiddel, som der blev brugt ved købet. Typisk er pengene på din konto dagen efter vi refunderede varen. I travle perioder kan der gå op til 2 dage før vi behandler refunderingen.
Ønskes varen byttet til en anden størrelse eller farve, så bestiller du blot en ny i webshoppen.
På den måde undgås misforståelser, du får hurtig levering, og du er sikker på at varen ikke bliver solgt til anden side.
Hvis varen var beskadiget ved modtagelsen, eller hvis du har fået en forkert vare, bedes du kontakte kundeservice, så vi sammen kan finde en god løsning: Tlf. 60707016 eller mail@funnysocks.dk.
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
FunnySocks.dk
Lindenæsvej 20
8300 Odder
E-mail: mail@funnysocks.dk